27 september 2011

Idag har jag skrivit matteprov och jag hoppas jag klarar det iaf! Imorgon ska jag skriva matte i studenten och det kommer att gå åt helvete det vet jag för jag förstår ingenting... :S Efter provskrivningen for jag upp till Tb på kaffe eller redbull med Jesse! :) Var jätte roligt att träffa henne för det är jätte länge sen nu! :) Och hon har en stor gullig mage nu... ;) Vi pratade om allt möjligt en braa stund och det var jätte roligt! Hoppas det inte tar lika länge tills jag träffar henne pånytt. Snart kommer Julia och Ida hit och rider efter skolan och jag måste läsa på matte här imellan när jag har tid.. Men nu måste jag gå ut med vovvarna och ha dom att springa av sig på nån åker i det här fina solskenet vi fick idag :) 




Den här fina bilden får pryda idag från i sommras. På mig och Jojjo som jag inte träffat på länge nu.. :/

2 kommentarer:

  1. vi måst no träffas snart!
    kankse mot slute åv vikon! vi måst hyöres na :)

    SvaraRadera
  2. Jo sku va roligt! Buri va så lang sedan.. Jepp :)

    SvaraRadera