8 september 2011

Står på egna ben

Veckorna rullar på allt för fort nu börjar känna mig så stressad med all läsning. Det går mina kvällar ut på nu för det mesta.. Har fått jobba 3 dagar den här veckan också och det känns så bra och roligt var det att få vara på dagis. :) Helgen gick fort förbi men det var en rolig helg med vattenballonger, och mycket skratt! Den här helgen kommer också att bli riktigt bra för jag ska vara i Vasa hos Ia och fira henne när hon fyller 18 år :) Mitt liv är tungt eller jag är väldigt trött men ändå såå glad på samma gång, man vet att man lever och nu lever jag mitt liv! Som rubriken lyder jag står på egna ben. Ikväll blir det att ha ridlekt. och efteråt på kaffe med Fie :) Men nu ska hundarna ut och jag ska sätta mig och läsa vidare. 
                                             De här två får pryda när de var så Happy när de slapp in! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar