1 september 2011

Allt sker av en orsak..

Idag har jag fått jobba på dagis, riktigt roligt att vara med de små liven igen :)  Ska dit imorgon också :) Var nog till skolan också idag mitt i dagen på mina 2 timmar och 1 timme har jag imorgon. Skönt att få jobba och inte bara sitta hemma och läsa. Måste verkligen skärpa mig med läsandet det börjar närma sig stort nu till studenten.. :o Man tänker ju allti att man har så mycket tid på sig och så blir det mittiallt stressigt iallafall.. Har haft ridlektioner också och varit ut med Jojjo. :) Riktigt bra kväll alltså!
 Vad jag ha börjat tänka på min au pair tid och vad jag saknar den och det jag fick se och göra och mest av allt saknar jag Norah och Olivia! Trodde jag skulle klara att inte fästa mig allt för mycket i dom men det gjorde jag och jag saknar dem riktigt mycket. Men jag får blicka tillbaka och tänka på det fina jag fick vara med om :) Och hoppas på att få träffa dem snart igen.
Allt rullar på i mitt liv men det är en tung period nu man får gå igenom, tyvärr.. Men sådant är livet och det finns alltid en orsak.. Tråkiga saker och roliga saker sker. Väntar bara på nästa helg nu när man får vara Vasa bo för en helg ska bli så kul! :) Men nu matte.. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar