2 januari 2013

2.1.2012

Nu tänker jag börja skriva igen när jag får något att skriva om så hoppas ni fortfarande läser. Åker till vasa imorgon bitti för att vara på möte i skolan och freda kväll hoppar jag på tåget med två som heter Rune och Jonna och far ner till helsingfors för att sova där en natt på hotellet. På morgonen startar vi mot malta med flygplan. Rebecka kommer också med såklart men hon kommer direkt från Åland på freda kväll till hotellet. Så på malta kommer jag att vara i 4 hela veckor, kommer att bli så härligt och roligt :) Har ju praktik period så vi kommer att jobba R och jag på ett åldringshem i Mosta och de andra två ska vara på ett sjukhus. Vi kommer att bo i en lägenhet allihopa och min 20-års dag får jag fira där, fun fun!! :)
Nyåret spenderades nyktert men på ett fest i Yttermark som var jätte bra fixat och gjort :)
Hade en riktigt kul kväll i alla fall. :)
Men nu ska jag gå och sova så man orkar imorgon.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar