22 november 2012

22.11.2012

Tiden går så fort så man hinner ju faktist inte med längre. Ikväll är det iallafall kalas här i vasa för Kim som fyller 21 år imorgon :) hela släkten kommer, några e borta. Har varit på know how mässan idag också och därifrån tog jag med Ida också som är här nu. Alltid kul med mässor, man får så mycket och intressant info får man där. Igår efter skolan for jag in till stan för att träffa Kikon och vi fikade på ett jätte mysit ställe och satt där i flera timmar å bara pratade och skrattade :) Faktist så tror jag nästan 100% att det var min cykel som en kille cyklade förbi på men den var nu rosa.. skulle behöva ta en promenad och gå runt i stan och leta ifall man skulle hitta den igen och sno tillbaka den.. Ia var också över ett varv på kvällen. I helgen kom mina två kompisar från vasa till mig Rebecka och Erika och vi for först på efterfest och sen till JP at Logen och lyssna på Alexandra Jardvall som alltid är lika bra, dock missa jag halva spelningen denna gång? Vet inte var jag har yyrat på... :p Var iallafall jätte kul med efterfest senare på morgonsidan! Denna helg blir det jobb för min del, också jätte bra behövs verkligen! En riktig fattilapp nu..:(  Imorgon ska jag få vara på dagis kommer att bli kul och lite omväxling :) Men nu ska jag gå gästerna kommer väl snart! Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar