27 januari 2013

27.1.2013

Nu börjar vi imorgon på sista veckan här och det är riktigt tråkigt, jag vill inte att det ska ta slut. Trivs riktigt bra där och kommer att sakna stället jätte mycket. Alla är så trevliga där nu mot oss än va de var i början men de varnade ju oss för det i början att det är många äldre som inte tycker om utlänningar och när de måste prata engelska men nu går det riktigt bra och alla är snälla! Vi kommer också att bli bedömda imorgon av vår handledare, de blir spännande.. är lite nervös också om vad hon kommer att säga till oss och om hon kommer att fråga svåra frågor..
Över helgen då? Jo vi var ut och firade mig igår :D På dagen for jag, Rune och Rebecka tvärs över Malta för att leta grottor och tempel.:) Hittade nog lite att titta på och var på mat på en restaurang. :) Jonna har sin pojkvän här nu så de har bott på hotell nu fredag-söndag. Men han åker hem imorgon igen, kom i onsdags. Igår kväll fixade vi oss och mötte upp Jonna och Nika i St Julians på Paseville och letade upp en restaurang att äta på, och efteråt provade vi typ alla barer och discotek vi hittade :) Vi hade jätte kul och massor med folk! Så jag är jätte nöjd och glad att ha fått fira min 20-års dag här på Malta!! :) Kom hem runt 4 på morgonen så lite trött är man idag... Men vi for till Marsaxlokk på marknaden för tredje gången ;) Det är ända som är öppet eller igång på söndagar så det finns inte så mycket annat att göra men billigt är det och jag hittade en svart jacka, jätte fin! :) Åt mat där men det var ett uselt ställe, tog 1 h att få ut 3 hamburgare och 2 sallader så ingen dricks där inte. Senare for vi hem och jag och Rebecka har börjat prov packa eftersom vi har köpt måånga skor och massa kläder så att vi vet att det ryms frågan är om vikten håller sig på rätt...
men säger jag Godnatt för denna gång!

1 kommentar:

  1. Låter intressant me alla grottor å tunnlar å grejjer som ni je å skådar på :D Hoppas du tar mytchy kort oåv di så vi foår si kva e jie!

    SvaraRadera