23 augusti 2012

23.08.2012

Min fina orkidee som jag fick av farmor, pappa och soila i inflyttningspresent + ljusstakarna brevid måste jag ju visa nu när blomman blommar som bäst i mitt köksfönster och är så fiin ;) 



                                                          Detta är mitt vardagsrumsfönster än så länge men finns lite att pyssla på med ännu och sånt som fattas, sen visar jag mera av det.. ;)




Igår var jag i skolan hela dagen och for senare in med Rebecka i klassen till stan där vi kollade runt lite och handlade lite och var till subwayy på maat, gott :) Idag har det också varit skola men kortare dag och K kom hit så vi åkte till stenhaga där vi hittade en mjuk stor matta som passa perfekt i vardagsrummet och nedsatt :) Jag hittade också två stora ljusstakar och två fönsterlampor på clas ohlson som finns på bilden. Mycket nöjd med det :) Ia kom hit senare och var här en stund innan hon stack på nattskift och jag gjorde läxor efteråt och gick ut och gå. Imorgon får jag se om man kommer hem kan va jag lämnar här till lördag och kommer hem då först men den som lever får see helt enkelt! Gonatt för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar