15 september 2012

15.9.2012

oj oj va länge sen jag har skrivit sist.. men detta är ju ändå inte det viktigaste jag prioriterar utan gör heldre andra saker.. Men vad har hänt nu det senaste? Prov på prov, läxor på läxor.. tycker jag mest sitter med sånt nu för tiden.. Fixat i lägenheten, finns mycket kvar som jag vill ha men det kommer väl med sinan tid., varit på ollis och festat loss, gymmat och tränat innebandy, kalasat + fagerö, haft många fina främmande till vasa, varit ut och ätit god mat + bio, varit hemma såklart och umgåtts med mina vänner så mycket jag hinner,   jaa, och mycket mer har jag gjort! :) håller på med studenten som bäst och på månda skriver jag eng, går det inte vägen nu är 3 års jobb åt h*lv*te... så man får hålla tummarna! Ikväll blir det kanske grillinvigningsfest på   N:s flickväns villa och nybyggda terrass :)
Men nu Shalom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar