8 augusti 2012

8.8.2012

Fölåt för att jag inte har skrivit på jätte läänge.. Hinner inte med att blogga men när jag börjar skolan har jag iallafall tänkt börja skriva oftare. Vad har hänt på sistone? Varit till Rock off på Åland som var jätte kul men skulle behövt vara lite längre där, tiden gick så fort. :) Varit på en 2 veckors mattekurs mitt i sommaren..:p Varit på villa, ridit för en tränare x gånger..:) Jobbaa, läsa på studenten, flyttat, umgåtts med mina fina vänner!  :) Träffat mina au pair flickor och idag ska jag umgås med Norah mera innan de åker tillbaka till London. :) Fixar upp min farmors gamla cykel och målar den fiint, imorgon ska jag åka iväg till Vasa med min kusin E och leta en soffa och tv-bord och visa upp lägenheten för henne:) Har nog saker kvar att göra där men det tar vi då när jag e där. Ska sticka iväg nu på lite ärenden :) Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar