4 maj 2012

4.5.2012

Va fort dagarna går man hinner ju inte med alls. Kom hem i tisdags från Åland då, mycket tråkigt måste jag säga... Har kunnat stanna där. Men i alla fall så blev helgen väldigt lyckad på Åland och jag ångrar inte att jag åkte. 1 maj blev det inte så mycket annat var hos farmor hos hjälpte henne att räfsa och städa upp efter vintern. I onsdags var jag hemma och hade ridlektioner och efteråt fick jag träffa Jesse och lilla Maya :) Var och drack kaffe tills Maya fick "läjdon" så vi åkte då och jag hoppade i med Ia och Miili. :) var och träffade R,M,K och I senare och sen hem.
Idag har jag jobbat och ska snart iväg igen fast på praktik, riktigt intressant faktist.

Och som vanligt pratas det mycket i denna lilla stad MEN jag är singel och ingenting annat!!


Här är 4 bilder från Vasa när vi var hos Ia före Ollis :)



2 kommentarer:

  1. Tyvärr funkar e såde shen, e no bare ti försök ti it bry se, fast he ju it så lätt alla gangår heldär.
    Men ja lovar di hittar snart na annat ti tal om, e bruk funk sålis shär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo he jier he, synd fö täijj som tror di har rätt.

      Radera