20 maj 2012

20.5.2012

veckan har gått och mycket har jag gjort.. praktiken alla dagar, varit till halkbanan och kört, haft ridkurs, träffat mina fina vänner ..m.m.. :) blev utgång igår, ville till vasa men hitta ingen chaffis för att alla skulle ut igår så det blev jp men det var riktigt bra där tyckte jag! Före var vi i Yttermark en stund. Idag är det bara måssigt och jag ska på praktik klockan 18 ikväll och vara/sova där inatt, får se då.. Denna vecka består också av praktik, köra bilen till verkstaden (vill inte kolla på den räkningen sen) :/ , klippa och färga håret kom på att jag inte har klippt mig nu på över 1 år och är håret nå mycket längre? Nejj det stannar i en viss längd... störande. 
Men nu ska jag gå ut med hundarna och försöka pigga till lite. Tack å hejj leverpastejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar