29 maj 2012

29.5.2012

Dagarna rullar på och jag hinner inte med alls.. Sista dagen var det idag på praktik eller rättare sagt igår för att klockan är 01.39 nu.. och det var riktigt tråkigt att sluta har trivts jätte bra där med allihopa men jag fick ju en B3 på utvärderingen :) va hände förra veckan då? Var till Seinäjoki med M,K och L till tåget och M och jag shoppade tills vi åkte hem tillbaka :) Haft riddag och varit och klippt,färgat mig och jag blev suuper nöjd! :) Träffat mina vänner och jaa vad meer jag kommer inte ihåg? Över helgen blir det mycket och imorgon ska jag fixa många ärenden när jag är ledig, på torsdag har vi avslutning och då hoppas jag på ett stipendie iaf.. På lördag blir det mycket festande och godsaker så det kommer att stå ut över öronen men också en rolig dag och att få fira alla duktiga :)
På torsdag får jag träffa Luca och Sara som är jätte längesen bliir nice! ;D


                            Mitt yrkesprov blev att ta hem alla en dag på en "utfärd" med hästar :)



                                          Från helgen tog ju bara dessa två, duktiga jag liksom... :p

Men vi var mååånga fleer hos Petra och det var riktigt roligt och bra stämning :) Sen for vi till Molpe som var en besvikelse mera..


Men nu natten Gonatt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar