13 augusti 2011

Life goes on

Hoppas ja la in bilder från carnia två gånger. Igår kväll var jag och körde åt Fiie och Miili var också med. Det var en riktigt rolig kväll, vi var till Teuva och körde håårt :p och med kom också Rasmus, Catharina och Josse. :) Med plastik efter oss ;) hahah
En riktig rolig kväll :) Idag har jag varit och kollat på en bil och jag tror det kommer att bli ett köp där ;) Äntligen! Ikväll är det också fagerö och jag ska dit :) Är så jätte längesen nu. Och hoppas på en jätte skojj kväll!

Mitt liv går vidare i rally fart nu iaf.. Har inga timmar i yrkesskolan första perioden så de e skönt :) Får bara koncentrera mig på studenten. Gruvar mig så för studenten och funderar mycket vad jag har gett mig in på för jag orkar inte läsa.. Men det är bara att bita ihop.
Det finns bra stunder och mindre bra stunder. Att åka på resan jag gjorde stärkte mig något otroligt och det visar min självsäkerhet idag. Mina funderingar om livet och hur det ska se ut har trätt fram mycket på sistone. Att jobba med de äldre och prata med dem så får man sig en tankeställare när någon kan säga "varför gjorde jag inte mera i livet, utan bara jobbade". Det är så sant!
Man gör sina misstag och tar inte tillvara på chanser man får. Det sviider att man aldrig lär sig. För då är det ju försent. Men livet går vidare! Hoppas på att detta år går fort nu för efteråt så sticker jag :)

                                                  De här två saknar jag väldigt mycke!! <3

2 kommentarer: