24 augusti 2011

Last day



Idag var min sista jobbar dag för den här sommaren. Kommer nog att sakna stället jag trivdes så bra där. Hoppas på att man får lite småjobb där ibland. Dagarna rullar på bara är i skolan någon timme per dag och har matte. Över helgen så fick jag hem min lilla golfii :) I lördast var jag chaufför till Ia och Anthonia och Rasmus kom med till Mople. Var där på ett förfest och sen till paviljongen. Allt var riktigt bra men lite tråkigt att vara nykter :p Annars händer det inte så mycket nu i mitt liv. Läser på studenten och har ridlektioner. I lördast hade jag också en lite hästdag för de mindre ryttarna och det var lika roligt som alltid :) Igår kom Felicia och Fiie ut och körde med mig på kvällen och kvällen före de var jag hos Anthonia.. :) Snart kommer Sara hit och vi ska åka till Riina och Matilda och rida dem på STUBBÅKER! :D Äntligen!! :D Finns inget bättre än att sitta på hästryggen och få rida på stubbåkern! 

                                                       Äkta riktiga vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar