8 augusti 2011

Carnia helgen

Oj oj vad jag ligger efter alltså men ska berätta nu lite över denna helg som gått, förra helgerna kommer jag bara att visa bilder från tror jag. Förra veckan var min pappa här med sin sambo och ett par till var med. Var i Tjärlax där de bodde två kvällar sen for de till min faster i Malax och jag jobbade vidare.. I torsdags var K och jag ner till Nämpnäs till Ann och Tobias villa och vi tog med ås Katinka som fick träffa Nitro och Chessi (vet inte hur det stavas) Hon e valp och Nitro är en shäfer som blev nykär. :p men en rolig och trevlig kväll var det! :) I fredast var jag ledig äntligen och på morgonen for jag och Anton och sag hejdå till Norah, Olivia och Catharina som flög tillbaka till London i lördast. Kommer att sakna dem mycket! Hoppas jag kan åka och hälsa på dem snart! Efteråt gjorde vi ås klara och for iväg till Jurva på carnia. Vi campade över natten och det var svinkallt att sova i tält och så regnade det på natten. På morgonen körde jag och Kim hem för att åka och äta lunch med pappa och co. innan de for ner till Åbo. Var gott men det tog för länge för jag skulle i jobb och fick nästan kasta i mig maten :s Så då jobbade jag lörda kväll och sönda morgon och for efteråt till Jurva efter gänget jag körde dit. På kvällen körde jag åt Fie som ha köpt en audi och Jojjo, Ia och Miili var också med :) En kul kväll! :)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar