5 mars 2012

sportlovet över

Nu var lediga veckan över eller ledig å ledig var jag nog inte. :p Jobbade och hade ridkurs för mina mindre ryttare :) Varit på filmkväll med ostbricka med flera andra mysiga  och härliga personer, har äntligen fått kört snöskoter för den här vintern, varit till jp som blev en jätte rolig kväll med män som aldrig tycks växa upp och får helt enkelt skylla sig själv om sanningen ska fram ;) Och efterfest efteråt.
Varit och badat med min lillebror till simhallen, varit på sista innebandy turneringen för den här gången till Kauhajoki där vi vann första med 8-1 och jämnade ut andra med 1-1.. :) så jag har haft helt enkelt ett jätte bra och lugnt sportlov men för lite sport men det kommer att ändras efter jag har mina studentskrivningar färdiga för då ska livsstilen börja ändras på så jag får fixa en sak som jag länge har velat göra :)
I helgen körde jag och skönt var det att vara nykter men söndagen blev förstörd med värsta migränen så det var synd men en snöskoter tur gjorde dagen bättre :)


Två fina vinterbilder :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar