22 mars 2012

22.3.2012

Just nu sitter jag med färgen i håret så jag slipper se på utväxten men det skulle nog behöva klippas också men det tar vi inte riktigt ännu.. Trodde jag skulle få mera lön igår än vad jag fick för det är många dagar som inte kommit... Ska senare idag åka iväg till k-stad och titta ifall jag hittar något nytt att ha på mig på lörda när vis ka fira Jojjo som fyller 18 år då! :) Nog för att jag har massa kläder jag inte använt ännu som är från america så kanske nått sånt åker på isåfall.. :)
Denna vecka har bestått av jobb, skola, motionering, ridning/ridlektioner och kompisar. Fick ett present kort också till ett ställe som ska fixas före sommaren, äntliigen! ;) Tack fina du!
men nu slut pratat och väntar så på häljen och hoppas den blir toppen! minus är väl att jag hade lovat jobba lördakväll till 9 men det tar vi inte så hårt man hinner nog för det :)

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar