7 december 2011

Beslutsångest

Ja nu har ja det eftersom jag inte kan bestämma mig inför helgen om jag ska åka ut eller inte eftersom det blir en lång dag med det sista julklappshandel.. Beror på min lön eftersom det kommer att bli ganska mycket nu för nästa vecka ska vi ut och lussa och åka hem till lärarna och sen till Vasa på bar. Det kommer att bli skojj! :) Så fyller Sofie snaart =D Och nyår kommer med storm steg :) Vill inte egentligen för då är det bara en månad till så fyller jag 19 och det vill jag inte riktigt än vill ha mitt 18-års år, lite till iallafall..  ;) hahah :)  Igår fick jag ett meddelande när jag var på julbasar med Anton och farmor till Efraim att Jesse och Jens har fått en flicka! :)) GRATTIS till dom!! :)) Ska nog åka och hälsa på dom när jag har tid och köpa något fiint ti tösen :) Idag har ja varit i stallet och red Matilda en stund men det var så halt.. Nu ska jag leta mig iväg och göra något annat.. Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar