12 december 2011

12.12.2011

Huvudvärken är tillbaka igen.. Måste nog börja göra något för att få ner trycket och bort med huvudvärken annars dör jag nog när jag e 40.. :p Har haft migränen nu med 1 dags uppehåll åså kommer den igen.. Nå iallafall blev denna helg lugn med jobb i fredags kväll och julshopping i lördags, hittade inte så många julklappar som jag hade tänkt mig men får bara leta vidare..:) Har massor i skolan nu också så jag känner mig så stressad med alla uppsatser och förhör och bokläsning på engelska.. Men snart får vi jullov men jag kommer att jobba nästan hela jullovet men det klirrar ju i börsen också då :) Imorgon är det Lucia och jag önskar man skulle ha fått vara 2 år i rad för det var nog 2 bästa dagar i livet när vi sjöng för alla och grät av glädje när man såg hur glada de blev när vi kom och sjöng, det var så roligt allting! Det rekommenderar jag att vara med i!

Idag har jag bara varit i skolan och skoldagen var såå lång kändes det som.. och ikväll far jag på träning till k-stad.. jobbit med huvudvärk men jag ska nog försöka ändå. Så det var allt! Tack å hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar