18 januari 2014

18.01.14

japp nu e ja här igen för att skriva en radiramsa åt er som läser.. :)
Jullovet gick fort, gick egentligen bara ut på att jobba häcken av mig för att få ihop pengar så man har nånting att leva på. Lärde Anton skrinna, han var jätte duktig och for framåt själv lite staplande första gången. Vi var flera gånger med Sara och Kim å skrinna. :) Fick massa fina julklappar som jag är riktigt nöjd över och julen gick ut på att vara i ö:mark hos kusinerna på dagen och äta julmat, tomten kom också in snabbt ett varv och gav anton några julklappar. På kvällen for vi hem och mormor & Henrik kom till oss där vi öppnade resten av alla julklappar. :) Nyåret gick ut på att vara väldigt onykter tydligen och slockna i taxin hem, och ingen visste vart jag skulle så jag fick bara gå in på sista hållplatsen för å sova, skrattar bara åt de idag men de va ganska lustigt.. haha
Fick åka fort tillbaka till skolan och invänta på min operation också. som gjordes i måndags. Mitt knä är som nytt och det är längesen jag gått så här bra :) Men att få panik precis före man sövs är inte kul men man slocknade verkligen direkt.. och jag sov länge. Det som de hitta i mitt knä kommer inte närpes hvc att slippa undan med. De har gjort stora fel.
Igår kväll var vi hos malin och drack vin, åt ost & kex och kollade en bra film. riktigt trevligt men nu blir det bara att fortsätta läsa på prov.. :/ suck... är så trött på skolan.. som inte är bra men vad gör man.. Iaf ska jag nästa helg få jobba på kirran och måndagen får jag åka hem till närpes.. :)

men nu tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar