19 november 2013

19.11.2013

November månad rullar på snabbt här nu och jag tycker ja bara sitter med mina instuderingsfrågor och läser på prov som vi har nu varje vecka på tisdagar.. hatar de för att man ska igenom så mycket på en vecka och kunna allt precis.. Nå ja ha haft en skitkul helg iallafall, i fredags for jag med luca till henne och dit kom också en som jobbar med henne på rosella, Lotta. jätte trevlig och rolig :) vi drack och pratade massa och senare for vi till arken :) Först var de nästan inge folk där alls men mera kom, som en fredags kväll hemma var det :P dött.. men det blev till slut och kul hade vi, på lördag låg man hela dagen tills det började bli dags för inflyttningsfest :) kvällen blev jätte lyckad och alla var jätte nöjda och fulla och glada :) vi var lite oroliga när vi hade så blandat folk, ingen kände ingen, men det visade sig vara en bra sak för alla lärde känna nya personer :) Arken var toppen och efterfesten var helt konstig som jag hamna på, en filma och en stansa häftstift på en annan, helt sjukt tyckte jag... Kom hem runt kl.7 å låg hela söndagen.. haha och ännu igår. Alla som var här verkar ha sovit i flera dagar efteråt.. men kul hade vi och rymdes i lägenheten gjorde vi.. ;)
Ny helg ska ja ut på kryssning till helsingfors, de blir kul! :) Tänkte också fara till gymmet ikväll för första gången sen min lilla olycka och försöka träna lite lårmuskler som jag ska ha upptränade nudå och har några månader på mig.
nånting annat då, snart kommer kim hit om några veckor och kanske min mor och bror :)  Snart är det jul också har köpt några julklappar och några kommer snart i postlådan.. :)
men tack för mig nu! bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar