21 oktober 2013

21.10.13

Här har det hänt mycket på dessa veckor, var hem för 2 veckor sen och jobbade och packade ihop i vasa.. riktigt tungt faktist än vad jag trodde att det skulle vara. Har haft praktik 2 veckor nu på en palliativ vård avdelning som jag tyckte riktigt bra om och avdelnings skötaren är från övermark :) Förra veckan körde vi skytte trafik mellan eckerö och mariehamn så nu bor vi här i stan i lägenheten, tur att jag fick hit min säng och soffa + tvättmaskinen men resten lär jag inte få hit på länge.... Ska sluta ställa upp jag också. Och nästa gång jag flyttar nån stans ska jag veta om det flera månader före för att ha tid på mig och få allt packat i en lastbil på en gång och inte få veta det 2-3 veckor före + ha en resa inbokad precis före man började.. Mitt rum är helt tomt å de e också tungt på sitt vis när man bor på nytt ställe..
Men roligt att komma närmare allting :) Var också till åbo med bilen lörda morgon så nu är den hemma igen. Över helgen tänkte mamma komma hit med mina saker men får se hur det blir med de. Annars får man hitta på nått annat då. :) Fick prata med lilla A ikväll och ojj va duktig han är att prata med och väldigt noggrann med allt han säger. :) så roligt de! Saknar dom massor..
Nu är det bara att få skolan att gå och vänta på julen.. :)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar