13 mars 2013

13.3.13

Hej igen mina läsare! Ikväll måste jag bara skriva av mig lite eftersom jag e både arg, lessen och vääldigt besviken..
Jag saknar en person väldigt mycket ikväll som alltid piggade upp en och alltid fick en att le och skratta igen.. En fin vän jag inte pratar med idag men hoppas kunna göra de i framtiden..
Jag är så stressad just nu med alla skolarbeten vi får som ska inlämnas och studentskrivningen att allt bara snurrar runt och inget blir gjort känns det som.. Jag önskar bara att allt var över nu och jag hade mössan på huvudet.. Ska och prata med studiehandledaren imorgon också och söka in till skolor med henne. har måånga förslag och jag är inte säkert på något av dem, förstår inte hur jag kunnat bli så förvirrad över vad jag ska fortsätta till. Förr visste jag precis men idag dagen före jag ska söka har jag inte en blekaste aning och det känns hemskt att inte veta vad man ska göra i höst..
fy å blää blir galen på att tänka på de.
Men jag saknar sommaren och hoppas denna sommar kommer att bli bra och inte bara ingå arbete förstås utan andra saker också.. :)  Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar