25 oktober 2012

25.10.12

veckorna går fort nu, höstlovet gjorde jag inget speciellt på bara var hemma och umgåtts med mina vänner och mina djur har jag motionerat och myst med. I lördas hade jag en riktigt bra kväll med Sara, vi gjorde god mat och bara satt och pratade i flera timmar om himmel och jord, en fin kväll som senare på natten for vi till Jp at Logen som det nu heter och hittade våra män där och där var det också jätte bra och massa folk. :) På lördag blir det också baren på halloween party med girlsen, är klar med min utstyrsel nu så får se då om någon ser vad jag är ;) Inte kankse så vanligt man kläder ut sig till det.. Haft Mike här 3 kvällar å rad, så han måste ju stortrivas här :) Ia har också varit här och pojkarna gjorde "frasiga" våfflor, vacker syn men blev lite mjöligt :) hahah... Har letat min cykel som har blivit stulen men ingenting.. :( var in till stan idag med Rebecka och som också kanske kommer med på partyt, dessutom fick vi ett väldigt viktigt och väntat telefonsamtal idag... =D Bara för vår lärare att ge tillstånd och det vet vi att vi redan har så troligtvis bär det av efter nyår :D Till MALTA!! =D awesome.!  Snö har kommit men smält bort tur för att jag har sommardäck ännu och vill gärna slippa hem imorgon. Har också fått en ny telefon och har en splitterny Sony Ericsson Xperia mobil till salu!! Så vill någon köpa den är det bara att säga till!!
Men nu blir det godnattens! Bye my friends <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar