24 oktober 2011

Höstlovet

Nu måste jag väl skriva om höstlovet så ni vet lite vad jag har jort iaf.. :) Första helgen började med att åka ner till Åbo med mamma och Anton på bröllop. Dit kom också mormor, Henrik och moster, Julia och Jan. Det var ett riktigt fint och lugnt bröllop :) Söndagen fyllde Emilia 18 år också som jag skriver Grattis till nu här! :D Söndagen kom vi hem igen och måndagen tog jag det bara lugnt men tisdagen for jag ner till Tammerfors till Ikea och Idea park och var där hela dagen och det var riktigt roligt att komma ut lite! :) Onsdag och torsdag tror jag inte jag gjorde så mycket var med mina fina kompisar och tog det lugnt bara.. :) Torsdag, Fredag och Söndag jobbade jag. I lördags var jag på simmning på morgonen med lillebror och efteråt for jag till Nurmo för att spela innebandy turnering. Förlorade första men vann andra! :) På kvällen skulle V och E och jag gå in på en drink på JP men det blev nog att lämna där till halv 2 tiden för att bandet som spelade var så bra! :) Men ny helg ska vi också till JP och se om det är nå bra rock helg så får se då :) Har varit i skolan idag och ikväll ska jag och träna innebandy.. See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar